Polerowanie lakieru
Każdy lakier jest inny i do każdego lakieru podchodzimy indywidualnie z doborem past, padów i maszyn polerujących.
Najpopularniejszą metoda polerowania jest korekta lakieru 1 etapowa.
Dzięki tej korekcie możemy większości przypadkach uzyskać pełny połysk lakieru z usunięciem bardzo dużej ilości mikrorys co dla większości Klientów jest wystarczające, ale czasami zdarza się tak że:
1 etap na lakierze MAZDY = 2 etapy na lakierze AUDI
1 etap na lakierze CITROENA = 2 etapy na lakierze BMW
także najważniejsza rzeczą w wycenie korekty jest
– weryfikacja stanu lakieru
– ilość mikronów lakieru
– sprawdzenie czy lakier jest metalizowany/niemetalizowany
– czy auto było już polerowane
– jaki efekt chce uzyskać klient
– czy na aucie będzie ceramika, elastomer bądź folia.
Zapraszamy do nas na Bezpłatną weryfikacje stanu lakieru.